Florence Pugh är ambassadör för Tiffany & Vad
Den senaste tiden har tjugosjuåriga Florence Pugh inte kunnat undvika rampljuset. Den brittiska skådespelerskan spelade huvudrollen i Christopher Nolans senaste film, “Oppenheimer”, som ständigt har fått strålande recensioner sedan premiären för två veckor sedan. Dess roll är dock betydande även utanför företagsbranschen. Hon blev inbjuden att samarbeta med en känd amerikansk lyxjuvelerare och fackhandel. Så det är officiellt- Florence Pugh är ambassadör för Tiffany & Co.
Märkets feminina anda
Under åren har Tiffany & Co. det var förknippat med många ikoniska ögonblick i popkulturen. Deras flaggskeppsbutik på Fifth Avenue i New York, ofta kallad “Tiffany’s Flagship Store”, har blivit en symbol för lyx och romantik. Varumärket värnar också om sin oklanderliga image och samarbetar noggrant med stjärnor. Florence Pugh är dock ett bra exempel för många kvinnor. Rollen som Amy March i anpassningen av “Little Women” gav henne internationell berömmelse och en Oscarsnominering i kategorin Bästa kvinnliga biroll.
I den senaste filmen “Oppenheimer” spelar skådespelerskan en förförisk psykiater förälskad i huvudpersonen. Den unga, begåvade, stigande stjärnan i alla typer av film presenterade sin karaktär mästerligt och fick erkännande från hela världen. Inte konstigt att Tiffany & Co bestämde sig för att utse henne till det nya ansiktet för deras varumärke. ” Jag är glad att kunna meddela detta samarbete ” – Pugh skrev på Instagram. “En lika speciell dag när jag filmade den här kampanjen eftersom jag fortfarande gömde mitt rakade hår vid den tiden. Tack för att jag fick vara mig själv “.
Florence Pugh är en ambassadör för Tiffany & Co och deras unika smycken
Varumärket bjöd in sina ambassadörer att samarbeta för att presentera den senaste kampanjen som introducerar en förlängning av deras välkända kollektion Tiffany Lock. Tiffany Lock är en unik pjäs med en rik historia som går tillbaka till företagets början år 1800. Dessa hänglås, med det karaktäristiska Tiffany-emblemet, hade ursprungligen en praktisk funktion, men med tiden förvandlades de till en symbol för kärlek och engagemang. Par började utbyta dem som bevis på sina känslor, och med tiden blev de det en synonym för obrytbara band mellan älskare.
“Vi är glada över att presentera nya uttryck för Tiffany Lock-temat”, säger Alexandre Arnault, vice vd för Tiffany & Co. “Våra husambassadörer visar upp ny design i en kampanj som är förankrad i idén om kärlek, som har varit central för vårt varumärkes DNA sedan det grundades 1837.” Den utökade kollektionen tilltalar därför alla kön och erbjuder ett varierat utbud av smycken, inklusive hängen, ringar, örhängen och armband. Varje stjärna i kampanjen visas upp i Locks senaste design, var och en har ett kraftfullt utseende en symbol som representerar obrytbara band. Utan tvekan var att utse Florence Pugh till ambassadör för Tiffany&Co ett bra marknadsföringssteg för varumärket som, liksom skådespelerskan, vill sprida positiva värderingar i den moderna världen.
Lämna en kommentar